A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр
Тячівської міської ради Закарпатської області"

ЩО РОБЛЯТЬ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНІ ЦЕНТРИ

42468538 Студениківський Інклюзивно-Ресурсний Центр

  1. Проводять комплексну оцінку з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.

  2. Розробляють рекомендації щодо освітньої програми для дитини з особливими освітніми потребами.

  3. Надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги.

  4. Педагогічні працівники інклюзивно-ресурсних центрів беруть участь у роботі команд психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у школах і дитсадках.

  5. Проводять моніторинг динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік.

  6. Надають консультації та методичну допомогу вчителям і вихователям з питань організації інклюзивного навчання.

  7. Консультують батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно зарахування до закладів освіти.

  8. Надають психологічну допомогу, проводять бесіди з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами.



ЩО ТАКЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ПОСЛУГИ

Психолого-педагогічні послуги – це групові та індивідуальні заняття, направлені на розвиток дитини з особливими освітніми потребами.

Корекційно-розвиткові послуги – це групові та індивідуальні заняття, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості дитини з особливими освітніми потребами, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.

Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги спрямовані на:

  • соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їхньої самостійності та відповідних компетенцій;

  • розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.



 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора