ЩО РОБЛЯТЬ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНІ ЦЕНТРИ
-
Проводять комплексну оцінку з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
-
Розробляють рекомендації щодо освітньої програми для дитини з особливими освітніми потребами.
-
Надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги.
-
Педагогічні працівники інклюзивно-ресурсних центрів беруть участь у роботі команд психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у школах і дитсадках.
-
Проводять моніторинг динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік.
-
Надають консультації та методичну допомогу вчителям і вихователям з питань організації інклюзивного навчання.
-
Консультують батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно зарахування до закладів освіти.
-
Надають психологічну допомогу, проводять бесіди з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами.
ЩО ТАКЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ПОСЛУГИ
Психолого-педагогічні послуги – це групові та індивідуальні заняття, направлені на розвиток дитини з особливими освітніми потребами.
Корекційно-розвиткові послуги – це групові та індивідуальні заняття, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості дитини з особливими освітніми потребами, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.
Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги спрямовані на:
-
соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їхньої самостійності та відповідних компетенцій;
-
розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.