A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр
Тячівської міської ради Закарпатської області"

Методичні поради

Фото без опису В чому ж полягає відмінність між цими фахівцями?  Основна їхня відмінність у сфері компетенції фахівця. 

Робота логопеда полягає в роботі з дітьми, які мають порушення мовлення.  Часто фахівець працює з такими дітьми від 4 до 7 років (може і раніше в залежності від складності  мовленнєвого порушення).

Дефектолог ж працює над загальним розвитком дитини, корегує психофізичні проблеми, розвиває емоційно-вольову складову.

Дефектолог виконує наступні функції:

  • Проводить всебічне обстеження особливостей розвитку дітей, проводить роботу спрямовану на корекцію недоліків розвитку дитини;
  • Розвиває основні психічні процеси у дітей (увага, пам'ять, мислення, сприйняття та інші);
  • Розвиває навички спілкування і зв’язне мовлення дітей;
  • Проводить консультування батьків, під час якого вони навчаються необхідних прийомів навчання і виховання своїх дітей.

Дефектологія – дуже складна наука, яка поєднує в собі медицину, педагогіку і психологію.

Найголовнішим завданням вчителя-дефектолога є допомога дитині з особливими потребами (обмеженими можливостями)  соціалізуватися, навчитися жити  зі своєю особливістю, зрозуміти і сприйняти себе. Але, який би не був талановитий вчитель-дефектолог, він нічого не зможе зробити без бажання батьків допомогти своїй дитині. Адже фахівець  не може займатися з дитиною на протязі усього дні, тому основна частина занять і виконання рекомендацій педагога лягає на плечі  батьків або рідних дитини. І якщо батьки не будуть старанно виконувати всі рекомендації, то зусилля фахівців можуть бути просто марними.
 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора